בקשה לביטול עסקה אאוטסיידרס

ביטול עסקה

הצטערנו על שהחלטת לבטל את הרכישה.

נשמח לעמוד לרשותך ומקווים שניפגש שוב באתר ובסניפנו

ניתן לבטל כל עסקה שבוצעה באתר האינטרנט שלנו באמצעות הודעת ביטול בכל אחת מדרכי הביטול הבאות:

  • בעל פה ; באמצעות שירות לקוחות של חברתנו בטלפון : 03-6557555, או בהודעה בעל פה באחד מסניפנו, לרשימת הסניפים לחצו כאן
  • בדואר רשום; לכבוד סער א.ת יזמות בע”מ, רח’ שרון 3, ת.ד 1080 איירפורט סיטי
  • בדואר אלקטרוני info@saar.com
  • בפקס שמספרו 03-6557556
  • באינטרנט בכתובת www.outsiders.co.il ו- www.colombia.co.il

כדי שנוכל לטפל בבקשתך לביטול העסקה ביעילות ובמהירות, נודה על השארת הפרטים הבאים :

לידיעתך:

לקוח רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), הכל כמפורט להלן:

 

  • ביטול עסקה ניתן לבצע על ידי יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים שצוינו לעיל.
  • לקוח רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 יום מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם. על אף האמור, זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה (4) חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה, שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה רשאית לבקש מהצרכן להציג לפניה תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
  • החברה רשאית לנכות מסכום ההחזר הכספי דמי ביטול בגובה של 5% משווי העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וכן תשלום ששולם בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה.
  • החזר כספי בגין יתר המוצרים הנמכרים באתר יתאפשר ככל שהבקשה לביטול נתקבלה אצל החברה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר ובהתאם להוראות הדין.
  • לקוח שביטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בהתאם לחוק, נדרש להחזיר את המוצר לאחד מסניפי החברה ולא יינתן החזר בגין דמי המשלוח.
  • איסוף המוצר בגין עסקה שבוטלה עקב פגם במוצר, אי התאמה בהתאם לחוק, תבוצע על ידי החברה והלקוח לא יחויב בגין דמי משלוח.
  • ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו שולמה העסקה באתר.
  • על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
  • מוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה, אלא יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

 

יובהר, כי לחברה שמורה הזכות לתבוע את נזקיה במקרה שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו, בין היתר, החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק או שנפגם עת היה בשימוש הצרכן.

 

 

לקוחות יקרים, בעקבות המצב- נשמח לאפשר לכם לעשות שימוש בנקודות בקנייה אונליין (כמפורט בתקנון).
אנא הקפידו למלא את פרטיכם ובסיום ההזמנה- בחרו באמצעי תשלום מולטיפס.
צוות האתר יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי על מנת להשלים את החיוב באמצעות עסקה טלפונית.
בכל שאלה – ניתן לפנות במייל service@outsiders.co.il