תקנון שימוש באתר ומדיניות פרטיות - חנות אינטרנטית Outsiders

מועדי אספקה, הובלה ומשלוח

  • החברה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר לכתובת בישראל שהקלדת בעת ביצוע הרכישה. החברה תפעל כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף הפעולה של המוצרים או השירותים. החברה תהא מחויבת באספקת מוצר אשר שולם במלואו בלבד, באמצעות כרטיס אשראי, כמפורט להלן.
  • החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה לרבות שביתות, השבתות וכיוצ”ב.
  • באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, בין אם באופן קבוע ובין אם באופן זמני, תהיה רשאית החברה להעמיד את המוצרים למשתמש במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמו מראש, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 יום במועד האספקה, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.
  • המוצר הנרכש יסופק באמצעות חברת שילוח לבית המשתמש תוך 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, כהגדרתה לעיל. כל המשלוחים הינם בתשלום על חשבון המשתמש בהתאם לתעריפי המשלוחים המפורטים להלן, אלא אם נקבע אחרת על ידי החברה.

תעריפי המשלוחים:

  • עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה אינו עולה על 299 ₪ – תעמוד על 29 ₪ דמי משלוח לכל חבילה.
    משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה עולה על 299 ₪ – יהיה ללא עלות משלוח (לחבילה אחת).
  • איסוף עצמי מחנות – ניתן לאסוף את החבילה מהחנות שנבחרה בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. עם הגעת המשלוח נשוא ההזמנה אל החנות, ייצור נציג החנות קשר טלפוני עם המשתמש, ואת ההזמנה ניתן יהיה לאסוף במהלך שעות פעילות החנות שנבחרה. המשלוח יישמר בחנות שנבחרה למשך 10 ימים בלבד ממועד משלוח ההודעה למשתמש כאמור. משתמש שלא יאסוף את המוצר עד המועד כאמור, ייחשב הדבר כהודעת ביטול עסקה, כמפורט במדיניות ביטול והחזרת מוצרים, כך שהחברה תהא רשאית לגבות מהמשתמש דמי ביטול כמפורט במדיניות ביטול והחזרת מוצרים.
  • הנהלת החברה שומרת על זכותה לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    מועד אספקת המוצרים/שירותים המפורט בדף הפעולה הוא בימי עסקים הנספרים מיום ביצוע ההזמנה (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג). החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המשתמש, וזאת בכפוף למדיניות חברות ההובלה.

תנאי החזרה/החלפה

  • ניתן להחזיר לחברה כל פריט על מנת להחליפו בפריט אחר או לקבל זיכוי בגין הסכום ששולם עבור אותו הפריט, בהתקיים התנאים המצטברים הבאים: (1) לא נעשה בפריט כל שימוש; (2) לא נגרם לפריט נזק או פגם; (3) תווית המחיר עדיין מחוברת אל הפריט; (4) הפריט באריזתו המקורית; (5) הוצגה החשבונית המקורית בגין התשלום עבור הפריט; (6) אין מדובר בהלבשה תחתונה, גרביים ובגדי ים, למעט במקרים המפורטים בחוק הגנת הצרכן; (7) אין מדובר במוצר שיוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות.
  • החזרת הפריט יכולה להתבצע בכל אחת מחנויות הרשת, תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בלבד. עם זאת, פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימים בלבד.