תקנון שימוש באתר ומדיניות פרטיות - חנות אינטרנטית Outsiders

תנאי החזרה או החלפה בהתאם למדיניות החברה

  • ככל שלא עומדת לצרכן זכות ביטול העסקה על פי החוק, באפשרות הצרכן להחזיר/להחליף את המוצר בהתאם למדיניות החברה להלן:
  • ניתן להחזיר לחברה כל פריט על מנת להחליפו בפריט אחר או לקבל זיכוי בגין הסכום ששולם עבור אותו הפריט, בהתקיים התנאים המצטברים הבאים: (1) לא נעשה בפריט כל שימוש; (2) לא נגרם לפריט נזק או פגם; (3) תווית המחיר עדיין מחוברת אל הפריט; (4) הפריט באריזתו המקורית; (5) הוצגה החשבונית המקורית בגין התשלום עבור הפריט; (6) למעט במקרים המפורטים בחוק הגנת הצרכן; (7) אין מדובר במוצר שיוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות.
  • החזרת הפריט יכולה להתבצע בכל אחת מחנויות הרשת, תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בלבד. עם זאת, פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימים בלבד.
  • לא ניתן להחליף פריטים מעונות קודמת או מוצרי עודפים.
  • לא ניתן להחזיר או להחליף פריט יותר מפעם אחת.

 

  • עדכון המדיניות בתקופת קורונה– עקב המצב והסגר המתארך, החליטה החברה להטיב עם לקוחותיה את מדיניות החזרה/החלפה של מוצרים וזאת עד להודעה חדשה:
  • אפשרויות החזרה–  החזרה למשרדי החברה בעלות של 19 ש״ח עם שליח או לחילופין החזרה לחנויות הרשת עד 30 יום לאחר החזרה לשגרה ובלבד שהתקיימו כל התנאים  (1) לא נעשה בפריט כל שימוש; (2) לא נגרם לפריט נזק או פגם; (3) תווית המחיר עדיין מחוברת אל הפריט; (4) הפריט באריזתו המקורית; (5) הוצגה החשבונית המקורית בגין התשלום עבור הפריט; (6) אין מדובר בהלבשה תחתונה, גרביים ובגדי ים, למעט במקרים המפורטים בחוק הגנת הצרכן; (7) אין מדובר במוצר שיוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות.

 

לקוחות יקרים, בעקבות המצב- נשמח לאפשר לכם לעשות שימוש בנקודות בקנייה אונליין (כמפורט בתקנון).
אנא הקפידו למלא את פרטיכם ובסיום ההזמנה- בחרו באמצעי תשלום מולטיפס.
צוות האתר יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי על מנת להשלים את החיוב באמצעות עסקה טלפונית.
בכל שאלה – ניתן לפנות במייל [email protected]