Skip to Content
משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח
לקוחות יקרים, זמני האספקה עלולים להיות ארוכים מהרגיל 
מגוון פריטים ב- 40% הנחה על ה-1 ו-50% הנחה על השני

שאלות ותשובות

החנות המקוונת שלנו נועדה להעניק חווית קנייה נוחה, יעילה, מהירה וקלה.

ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים ברכישה באתר.

לא מצאת תשובה לשאלה?

במידה והמידע אותו הנכם מחפשים אינו מופיע מטה, נודה אם תפנה אלינו ונשמח לסייע ולענות על כל שאלה בדרכים הבאות:

· באמצעות הדוא”ל: [email protected] · בטלפון: 03-6557555 בין השעות 09:00-17:00

קנייה מאובטחת באתר

על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.


האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיכם בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונכם אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלכם וסיסמתכם בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.


כן, האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר.


קנייה באתר

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, אנא פנו אל שירות הלקוחות של Outsiders בדוא”ל [email protected] או בטלפון 03-6557555


במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.


בסיום תהליך הקנייה ייטען עמוד שבו יוצג אישור על ביצוע הקנייה ומספר הזמנתכם. עם צאת המשלוח, תישלח הודעה לכתובת המייל שהוזנה, עם מספר מעקב אחר ההזמנה. בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה ,יש להקליק על “החשבון שלי״ (למעלה משמאל) ולבחור ב״ מעקב הזמנות”.


לחצו כאן או על “שכחתי סיסמה” בעמוד הכניסה לאתר, לאחר מכן יש להזין את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם, והסיסמה תישלח אליכם ישירות לכתובת זו.


תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף “החשבון שלי” תחת הקטגוריה: פרטים אישיים.


מיד עם ההרשמה לאתר נוצר עבורכם דף “החשבון שלי” בו תוכלו לעקוב אחרי הזמנותיכם, לצפות בקניות שביצעתם, לעדכן את פרטיכם האישיים ולצפות בסל הקניות האישי .


אם אינך רוצה להירשם לאתר אבל מעוניין/ת לקבל עדכונים, בתחתית כל דף של האתר יש חלון הרשמה לניוזלטר.


הרשמה לניוזלטר שלנו מאפשרת קבלת עדכונים על מבצעים, אירועים מיוחדים, כניסת קולקציות ופריטים חדשים.


אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות בקלות ומהירות בעתיד.


אם אינכם מעוניינים להירשם לאתר תוכלו לבחור בעת הכניסה  באפשרות “המשך כאורח” ולסיים את הזמנתכם מבלי להירשם.


הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.


במידה ונרשמתם בעבר כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא”ל והסיסמה שלכם.


סל הקניות מאפשר לכם לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאתם אוהבים באתר ומעוניינים לקנות. בכדי להוסיף פריט לסל, לחצו על הכפתור “הוספה לסל”, הנמצא משמאל לכל פריט. בלחיצה על “סל הקניות” מצד שמאל למעלה בכל עמוד תוכלו לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלכם. לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלו ללחוץ על כפתור “להמשך רכישה”  ולסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים


הגלישה באתר נעשית באמצעות הקטגוריות השונות, או באמצעות מנוע החיפוש באתר. בכל פריט שאליו תיכנסו, תוכלו לבחור את הצבע והמידה המבוקשים עבורכם ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור “הוספה לסל”. עם סיום הבחירה, יש ללחוץ על עגלת הקניות ולהשלים את תהליך הרכישה באמצעות בכנסת כתובת למשלוח ואמצעי תשלום.


 


משלוחים ומעקב אחר ההזמנות

כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו”ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש.

לחלופין, תוכלו להזמין פריטים לחנות הקרובה לביתכם. במקרים בהם חברת השליחויות לא מגיעה ליישובים מסוימים, החבילה תשלח באמצעות דואר רשום.


לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב בכל רגע נתון אחרי סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות כתובת דוא”ל  וסיסמה. יש להקליק על “החשבון שלי״ (למעלה משמאל) ולבחור ב״ מעקב הזמנות”.

במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא”ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח.


 


במשלוח עד הבית: לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך 3 עד 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים אל בית הלקוח בימי שישי וערבי חג. *משלוח לישובים מרוחקים יישלח בתוך 7 עד 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר.


לתשומת לבכם: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

באיסוף עצמי מהחנות – ניתן לאסוף את החבילה מהחנות שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 10-7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. נציגנו ייצור עמכם קשר טלפוני עם הגעת המשלוח אל החנות. את ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות החנות. המשלוח יישמר עבורכם למשך 14 ימים בחנות.


דואר רשום: במקרים בהם חברת השליחויות לא מגיעה ליישובים מסוימים, החבילה תשלח באמצעות דואר רשום.


1. איסוף עצמי מחנויות הרשת –  חינם תוך 7-10 ימי עסקים


2. משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש”ח עם שליח עד הבית או למקום עבודתך תוך 3-5 ימי עסקים


*משלוח עד הבית לישובים מרוחקים- תוך 7 ימי עסקים


3. משלוח עד הבית / לעבודה – 29 ₪


מועדון החברים של הרשת

הטבות המועדון תקפות ברשת חנויות קולומביה אאוטסיידרס ושבילים. המבצעים בחנות האונליין פתוחים לכל הלקוחות באתר. כל שנשאר זה  לפתוח חשבון באתר וליהנות מהמבצעים.


אין מועדון חברים באתר. ניתן להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים לפני כולם על הנחות, מבצעים ,קולקציות חדשות במיוחד ואירועים מיוחדים כל השנה.


החלפות מוצרים

לקוח/ה יקר/ה,

חשבונית/זיכוי/קבלה בסניפי הרשת מונפקים על נייר תרמי. כדי לשמור על איכות ההדפסה ותוכן הפתקית לאורך זמן, ובפרט כדי למנוע פגיעה בטיב הנייר, יש לפעול על פי התנאים הבאים:

• אחסון הנייר במקום חשוך ומקורה בטמפרטורה של 25-18 מעלות;

• להימנע מחשיפה ישירה לשמש, לנורות פלורסנט או למקור אחר של קרינת UV;

• להימנע ממגע עם נוזלים מכל סוג שהוא;

• להימנע מחיכוך הנייר בכל חומר אחר;

• יש להימנע מחשיפת הנייר ללחות. תנאי הלחות היחסית יהיו 40%-60%.

ניתן לצלם את הפתקית במכונת צילום על נייר רגיל.











הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם:

1. לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי.

2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.

במקרים אלה  שירות הלקוחות ייצור עמכם קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל שירות לקוחות במייל או בטלפון.



















אפשרויות תשלום ומדיניות התשלומים

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי. כמו גם בשובר זיכוי או גיפטקארד בהתאם להנחיות המופיעות בתקנון האתר


לא ניתן לקנות באתר באמצעות תלושי שי, תוי קנייה, נקודות מועדון. תלושי שי אלו ניתנים למימוש בחנויות הרשת בלבד.


המחירים באתר עשויים להיות שונים מהמחירים בסניפים בין שזולים יותר ובין שיקרים יותר. כמו כן, הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת


בהחלט. בעת תהליך אישור ההזמנה והתשלום, בבחירת אופן המשלוח לחבילה- בחרו באפשרות “איסוף עצמי מהחנות”, וסמנו את החנות המועדפת עבורכם לאיסוף.


עם השלמת ההזמנה תיתפס מסגרת אשראי בגובה ההזמנה.החיוב יבוצע רק לאחר שהחבילה תהיה מוכנה למשלוח. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.


כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים, ללא ריבית


אפשרויות תשלומים:


מעל 200 ₪- 2 תשלומים


מעל 500 ₪- 3 תשלומים


מעל 1000 ₪ – 4 תשלומים


ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.


בחזרה למעלה