Ask Us אאוטסיידרס

Ask Us

שאלות נפוצות

החנות המקוונת שלנו נועדה להעניק חווית קנייה נוחה, יעילה, מהירה וקלה.

ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים ברכישה באתר.

במידה והמידע אותו הנכם מחפשים אינו מופיע מטה, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה בדרכים הבאות:

· באמצעות הדוא"ל: service@outsiders.co.il

· בטלפון : 03-6557555 בין השעות 09:00-17:00

אפשרויות תשלום ומדיניות התשלומים (8)
החזרות והחלפות (5)
מועדון החברים של הרשת (3)
משלוחים ומעקב אחר ההזמנות (4)
קנייה באתר (9)
קנייה מאובטחת באתר (3)
האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?

לא, התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בלבד.

מהו קוד קופון באתר?

קוד קופון הוא מספר הנשלח מעת לעת כהטבה ללקוחותינו לקנייה באתר. במידה וקיבלתם קוד קופון תוכלו להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר. לאחר שאספתם את כל הפריטים לסל הקניות ועברתם לעמוד התשלום, יהיה ניתן להכניס את קוד הקופון  בחלון המתאים, וההנחה תתעדכן על סכום ההזמנה.

האם ניתן להשתמש בתלושי שי לקנייה באתר?

לא ניתן לקנות באתר באמצעות תלושי שי, תוי קנייה, נקודות מועדון, כרטיסי מתנה טעונים ותעודות זיכוי. תלושי שי אלו ניתנים למימוש בחנויות הרשת בלבד.

האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בחנויות?

כן. מחירי הפריטים ב-Outsiders  זהים לחלוטין למחירים בחנויות, למעט מבצעים מיוחדים בחנות האונליין, אז יצוין אחרת.

האם ניתן לרכוש פריטים באתר ולאסוף אותם בחנויות

בהחלט. בעת תהליך אישור ההזמנה והתשלום, בבחירת אופן המשלוח לחבילה- בחרו באפשרות "איסוף עצמי מהחנות", וסמנו את החנות המועדפת עבורכם לאיסוף.

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

החיוב יבוצע אוטומטית בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?

כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים, ללא ריבית

אפשרויות תשלומים:

מעל 200 ₪- 2 תשלומים

מעל 500 ₪- 3 תשלומים

מעל 1000 ₪ – 4 תשלומים

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם:
1. לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי
2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
במקרים אלה  שירות הלקוחות ייצור עמכם קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל שירות לקוחות במייל או בטלפון .

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה. הזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו.

האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?

וודאי. במידה ותרצו, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריטים שרכשתם בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיכם. ניתן להחזיר כל פריט, כל עוד לא נעשה בו שימוש ו/או נגרם לו נזק או פגם, ושהתווית עדיין מחוברת אליו . ההחזרה יכולה להתבצע בכל אחת מחנויות הרשת לבחירתכם . הגיעו עם הפריט והחשבונית המקורית, ותוכלו לקבל זיכוי או מוצר חלופי – לבחירתכם.

*פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימי עסקים בלבד.
שימו ♥: במידה והתחרטתם על הקנייה למרות שהפריטים שקניתם הגיעו באופן תקין, הנכם זכאים להחזר כספי ישירות לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת בקשת ביטול העסקה והחזרת הפריט (בהתאם לתנאים בהם חויבה העסקה), אך לא על דמי המשלוח.

 

 

ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות – ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00

הצטרפתי למועדון באחת מחנויות הרשת-ההטבות תקפות גם באתר?

חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות בכל חנויות הרשת וגם באתר.  במידה הצטרפתם למועדון באחת מחנויות הרשת- אתם זכאים לקבל את הטבות המועדון גם באתר. לשם כך עליכם לפתוח חשבון באתר ולשייך אליו את חבר המועדון שלכם באמצעות אימות של תעודת הזהות.

במידה ולא נמצאה התאמה עבור מספר הזהות שסיפקתם- אל דאגה! אתם עדין יכולים ליהנות מהנחות המועדון. כל שנדרש זה להוסיף כרטיס מועדון לעגלת הקניות. במידה ונרשמתם למועדון בעבר- פרטיכם יאומתו ועלות הכרטיס תקוזז במלואה.

האם יש מועדון חברים?

בהחלט הכירו את מועדון החברים של Outsiders: חברי המועדון מקבלים הטבות והנחות בלעדיות באתר ובחנויות הרשת. החברים שלנו למקבלים עדכונים לפני כולם על הנחות, מבצעים ,קולקציות חדשות במיוחד ואירועים מיוחדים כל השנה.

כמה עולה ההצטרפות למועדון

עלות ההצטרפות למועדון החברים למשך שנה, הינה 50 ש"ח. בעת הצטרפות תקבלו הטבת רישום: קוד קופון על סך 50 ₪ לקנייה הבאה. עלות חידוש החברות בכל שנה נוספת הינה 50 ש"ח.

האם ניתן להזמין פריטים אל מחוץ לגבולות ישראל?

כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש.
לחלופין, תוכלו להזמין פריטים לחנות הקרובה לביתכם. במקרים בהם חברת השליחויות לא מגיעה ליישובים מסוימים, החבילה תשלח באמצעות דואר רשום.

מהו סטטוס הזמנתי?

לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב בכל רגע נתון אחרי סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות כתובת דוא"ל  וסיסמה. יש להקליק על "החשבון שלי״ (למעלה משמאל) ולבחור ב״ מעקב הזמנות".
במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח.

 

תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

במשלוח עד הבית: לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך 3-5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים אל בית הלקוח בימי שישי וערבי חג.
לתשומת לבכם: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
באיסוף עצמי מהחנות – ניתן לאסוף את החבילה מהחנות שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 10-7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. נציגנו ייצור עמכם קשר טלפוני עם הגעת המשלוח אל החנות. את ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות החנות. המשלוח יישמר עבורכם למשך 14 ימים בחנות.

דואר רשום: במקרים בהם חברת השליחויות לא מגיעה ליישובים מסוימים, החבילה תשלח באמצעות דואר רשום.

מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?

1. איסוף עצמי מחנויות הרשת –  חינם תוך 7-10 ימי עסקים

2. משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח עם שליח עד הבית או למקום עבודתך תוך 3-5 ימי עסקים

3. משלוח עד הבית / לעבודה – 25 ₪

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, אנא פנו אל שירות הלקוחות של Outsiders בדוא"ל service@outsiders.co.il או בטלפון 03-6557555

במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

בסיום תהליך הקנייה ייטען עמוד שבו יוצג אישור על ביצוע הקנייה ומספר הזמנתכם. עם צאת המשלוח, תישלח הודעה לכתובת המייל שהוזנה, עם מספר מעקב אחר ההזמנה. בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה ,יש להקליק על "החשבון שלי״ (למעלה משמאל) ולבחור ב״ מעקב הזמנות".

שכחתי סיסמה. מה עושים?

לחצו כאן או על "שכחתי סיסמה" בעמוד הכניסה לאתר, לאחר מכן יש להזין את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם, והסיסמה תישלח אליכם ישירות לכתובת זו.

כיצד לשנות סיסמא באתר?

תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף "החשבון שלי" תחת הקטגוריה: פרטים אישיים.

מהו החשבון שלי?

מיד עם ההרשמה לאתר נוצר עבורכם דף "החשבון שלי" בו תוכלו לעקוב אחרי הזמנותיכם, לצפות בקניות שביצעתם, לעדכן את פרטיכם האישיים ולצפות בסל הקניות האישי .

איך מצטרפים לרשימת התפוצה?

אם אינך רוצה להירשם לאתר אבל מעוניין/ת לקבל עדכונים, בתחתית כל דף של האתר יש חלון הרשמה לניוזלטר.

הרשמה לניוזלטר שלנו מאפשרת קבלת עדכונים על מבצעים, אירועים מיוחדים, כניסת קולקציות ופריטים חדשים.

האם עלי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה באתר?

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות בקלות ומהירות בעתיד.

אם אינכם מעוניינים להירשם לאתר תוכלו לבחור בעת הכניסה  באפשרות "המשך כאורח" ולסיים את הזמנתכם מבלי להירשם.

הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

במידה ונרשמתם בעבר כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלכם.

חברי מועדון- אם הצטרפתם למועדון באחת מחנויות הרשת- אתם זכאים לקבל את הטבות המועדון גם באתר. לשם כך פיתחו חשבון באתר וחברו את כרטיס המועדון שלך באמצעות אימות של תעודת הזהות.

במידה ולא נמצאה התאמה עבור מספר הזהות שסיפקתם- אל דאגה! אתם עדין יכולים ליהנות מהנחות המועדון. כל שנדרש זה להוסיף כרטיס מועדון לעגלת הקניות. במידה ונרשמתם למועדון בעבר- פרטיכם יאומתו ועלות הכרטיס תקוזז במלואה.

מהו סל הקניות שלי?

סל הקניות מאפשר לכם לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאתם אוהבים באתר ומעוניינים לקנות. בכדי להוסיף פריט לסל, לחצו על הכפתור "הוספה לסל", הנמצא משמאל לכל פריט. בלחיצה על "סל הקניות" מצד שמאל למעלה בכל עמוד תוכלו לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלכם. לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלו ללחוץ על כפתור "להמשך רכישה"  ולסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים

כיצד קונים באתר Outsiders?

הגלישה באתר נעשית באמצעות הקטגוריות השונות, או באמצעות מנוע החיפוש באתר. בכל פריט שאליו תיכנסו, תוכלו לבחור את הצבע והמידה המבוקשים עבורכם ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל". עם סיום הבחירה, יש ללחוץ על עגלת הקניות ולהשלים את תהליך הרכישה באמצעות בכנסת כתובת למשלוח ואמצעי תשלום.

 

מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיכם בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונכם אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלכם וסיסמתכם בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

כן, האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר.